Compartir
12 Brain/Mind Learning Principles in Action: Teach for the Development of Higher-Order Thinking and Executive Function (en Inglés)
Renate Nummela Caine
(Autor)
·
Geoffrey Caine
(Autor)
·
Carol Lynn McClintic
(Autor)
·
Corwin Publishers
· Tapa Blanda
12 Brain/Mind Learning Principles in Action: Teach for the Development of Higher-Order Thinking and Executive Function (en Inglés) - Caine, Renate Nummela ; Caine, Geoffrey ; McClintic, Carol Lynn
$ 57.600
$ 104.720
Ahorras: $ 47.120
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 17 de Junio y el
Jueves 27 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "12 Brain/Mind Learning Principles in Action: Teach for the Development of Higher-Order Thinking and Executive Function (en Inglés)"
Raise the bar with the best of what is known about how the brain/mind learns Higher-order skills such as critical thinking, planning, decision-making and persistence are the key to success for today's students. Fully revised to respond to the Common Core and other timely developments, this indispensable guide builds the bridge from brain research to classroom practice. The updated third edition offers More strategies to deeply engage students and build foundational learning skills Guidance on peer-based professional development through Process Learning Circles Reflective questions and checklists for assessing progress Updated, real-life examples Bridge research to practice through these innovative strategies to create a school environment where students and faculty learn and thrive.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.