Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A Degree in a Book: Electrical and Mechanical Engineering: Everything you Need to Know to Master the Subject - in one Book! (a Degree in a Book, 5) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781789505115

A Degree in a Book: Electrical and Mechanical Engineering: Everything you Need to Know to Master the Subject - in one Book! (a Degree in a Book, 5) (en Inglés)

Dr David Baker (Autor) · Arcturus · Tapa Blanda

A Degree in a Book: Electrical and Mechanical Engineering: Everything you Need to Know to Master the Subject - in one Book! (a Degree in a Book, 5) (en Inglés) - Dr David Baker

Libro Nuevo

$ 25.400

$ 50.790

Ahorras: $ 25.390

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Degree in a Book: Electrical and Mechanical Engineering: Everything you Need to Know to Master the Subject - in one Book! (a Degree in a Book, 5) (en Inglés)"

A concise introduction to all the key tenets of electrical and mechanical engineering degree course, written by former NASA engineer Dr David Baker. A Degree in a Book: Electrical and Mechanical Engineering is presented in an attractive landscape format in full-color. With flow charts, infographics, timelines, feature spreads and information boxes, this highly visual guide will help readers quickly get to grips with the fundamentals of electrical and mechanical engineering and their practical applications.Covering Newtonian mechanics, nuclear engineering, artificial intelligence, 3D printing and more, this essential guide brings clarity to complex ideas. David Baker delves into the history and development of this far-reaching subject as well as the challenges of the future such as environmental responsibility. Complete with a useful glossary of key terms, this holistic introduction will equip students and laypeople alike with the knowledge of an engineering graduate. ABOUT THE SERIES: Get the knowledge of a degree for the price of a book with Arcturus Publishing's A Degree in a Book series. Written by experts in their fields, these highly visual guides feature flow charts, infographics, handy timelines, information boxes, feature spreads and margin annotations, allowing readers to get to grips with complex subjects in no time.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes