Compartir
A Faculty and Staff Guide on Supporting Sophomore Student Success (en Inglés)
Julie Tetley
(Autor)
·
Molly Schaller
(Autor)
·
First-Year Experience and Students in Transit
· Tapa Blanda
A Faculty and Staff Guide on Supporting Sophomore Student Success (en Inglés) - Tetley, Julie ; Schaller, Molly
$ 15.170
$ 21.070
Ahorras: $ 5.900
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 14 de Junio y el
Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "A Faculty and Staff Guide on Supporting Sophomore Student Success (en Inglés)"
A Faculty and Staff Guide on Supporting Sophomore Student Success is part of a series of action-oriented guides intended to blend research and practice to enhance the professional development and capacity of faculty and staff toward the ultimate goal of increasing the learning, development, transition, and success of students during their time in college or university. More specifically, this guide uses Schaller's (2005) psychosocial developmental model, beginning with random exploration and concluding at commitment, as a framework and organizing structure to help advisors to interpret the experiences of students and then link those experiences to related learning outcomes. Throughout this guide, readers will find questions for reflection, specific strategies for advisors, and practical tools to use when working withstudents at the various developmental stages. These resources align with the developmental experiences for students at each psychosocial stage.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.