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portada A History of the British Presence in Chile: From Bloody Mary to Charles Darwin and the Decline of British Influence (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
288
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780230114838
N° edición
2009

A History of the British Presence in Chile: From Bloody Mary to Charles Darwin and the Decline of British Influence (en Inglés)

W. Edmundson (Autor) · Palgrave Macmillan · Tapa Blanda

A History of the British Presence in Chile: From Bloody Mary to Charles Darwin and the Decline of British Influence (en Inglés) - W. Edmundson

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Reseña del libro "A History of the British Presence in Chile: From Bloody Mary to Charles Darwin and the Decline of British Influence (en Inglés)"

This book sets out to narrate the contributions to and influence on the history of Chile that British visitors and immigrants have had, not as bystanders but as key players, starting in 1554 with the English Queen 'Bloody Mary' becoming Queen of Chile, and ending with the decline of British influence following the Second World War.

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