Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A Study on the Washback Effects of the Test for English Majors (Tem): Implications for Testing and Teaching Reforms (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
249
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9789811319624
N° edición
1

A Study on the Washback Effects of the Test for English Majors (Tem): Implications for Testing and Teaching Reforms (en Inglés)

Qian Xu; Jun Liu (Autor) · Springer · Tapa Dura

A Study on the Washback Effects of the Test for English Majors (Tem): Implications for Testing and Teaching Reforms (en Inglés) - Qian Xu; Jun Liu

Libro Nuevo

$ 94.830

$ 131.710

Ahorras: $ 36.880

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 68 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Study on the Washback Effects of the Test for English Majors (Tem): Implications for Testing and Teaching Reforms (en Inglés)"

This book adopts a multi-method and multi-phase approach to investigate the washback effects of Test for English Majors (TEM) on program administrators, teachers and students, shedding new light on TEM reform and the reform of English teaching and learning in China. TEM, a nationwide test used to measure the language proficiency of undergraduate English majors in China, is a major standardized test taken by nearly 400,000 students every year. The book's key features include: an in-depth discussion of the nature of washback and a framework for investigating it; a multi-method and multi-phase approach, employing both the quantitative method of questionnaire surveys and the qualitative methods of interviews and classroom observations; large-scale questionnaire surveys conducted among experts, program administrators, teachers and students, and involving over 30,000 participants; detailed assessments of TEM's washback effects on stakeholders' perceptions, classroom teaching practice, students learning activities, etc.; and essential insights into testing and teaching reforms.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes