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portada A Technique for Producing Ideas (Advertising age Classics Library) (Marketing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2003
Idioma
Inglés
N° páginas
64
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
18.2 x 12.8 x 0.5 cm
Peso
0.08 kg.
ISBN
0071410945
ISBN13
9780071410946
N° edición
1
Categorías

A Technique for Producing Ideas (Advertising age Classics Library) (Marketing (en Inglés)

James Young (Autor) · McGraw-Hill Companies · Tapa Blanda

A Technique for Producing Ideas (Advertising age Classics Library) (Marketing (en Inglés) - Young, James

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "A Technique for Producing Ideas (Advertising age Classics Library) (Marketing (en Inglés)"

A step-by-step technique for sparking breakthrough creativity in advertising--or any field Since its publication in 1965, A Technique for Producing Ideas has helped thousands of advertising copywriters smash through internal barriers to unleash their creativity. Professionals from poets and painters to scientists and engineers have also used the techniques in this concise, powerful book to generate exciting ideas on demand, at any time, on any subject. Now let James Webb Young's unique insights help you look inside yourself to find that big, elusive idea--and once and for all lift the veil of mystery from the creative process. "James Webb Young is in the tradition of some of our greatest thinkers when he describes the workings of the creative process. The results of many years in advertising have proved to him that the key element in communications success is the production of relevant and dramatic ideas. He not only makes this point vividly for us but shows us the road to that goal."--William Bernbach, Former Chairman and CEO, Doyle Dane Bernbach Inc.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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