Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Academic Performance of Students of Veterinary and Animal Sciences (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
116
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.7 cm
Peso
0.18 kg.
ISBN13
9786202666930
Categorías

Academic Performance of Students of Veterinary and Animal Sciences (en Inglés)

M. Thirunavukkarasu (Autor) · S. Suganya (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Academic Performance of Students of Veterinary and Animal Sciences (en Inglés) - Suganya, S. ; Thirunavukkarasu, M.

Libro Nuevo

$ 69.710

$ 126.750

Ahorras: $ 57.040

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 53 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Academic Performance of Students of Veterinary and Animal Sciences (en Inglés)"

Despite excellent teaching and learning resources, some students academically perform better than others, while others fare dismally poor. With this background, the present study was conducted to explore and identify the personal and institutional factors that influence the academic performance of students of veterinary and animal sciences in Tamil Nadu (India). Data were collected from 280 students of four Veterinary colleges in the State and analyzed. Analysis of data revealed that community, medium of instruction, higher secondary marks, educational stream, school location, education board, mother's secondary education, parental involvement in studies, having personal text books, difficulty in understanding topics were found to affect students' performance significantly. The logistic regression function model was fitted to predict the probability of good academic performance of sample students, which indicated that the coefficients for the variables viz., community, higher secondary marks, educational stream, school management, school location, parental involvement in studies, having personal textbooks, interest in higher studies were found to be statistically significant.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes