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portada advances in advertising research (vol. 2): breaking new ground in theory and practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Editorial
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
490
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 2.6 cm
Peso
0.60 kg.
ISBN
3834931349
ISBN13
9783834931344
Categorías

advances in advertising research (vol. 2): breaking new ground in theory and practice (en Inglés)

Shintaro Okazaki (Ilustrado por) · Gabler Verlag · Tapa Blanda

advances in advertising research (vol. 2): breaking new ground in theory and practice (en Inglés) - Okazaki, Shintaro

Libro Nuevo

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Reseña del libro "advances in advertising research (vol. 2): breaking new ground in theory and practice (en Inglés)"

This volume grew out of research papers presented at the 9th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) which was held at Universidad Autónoma de Madrid, Spain, on June 24-26, 2010. The conference involved advertising, communication, and marketing scholars located all over the world, thereby setting an example of diversity and plurality in our ICORIA community.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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