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portada Advertising Management: Theory and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
264
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781635490145
Categorías

Advertising Management: Theory and Practice (en Inglés)

Libro Nuevo

$ 191.220

$ 265.590

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Advertising Management: Theory and Practice (en Inglés)"

The book aims to shed light on some of the unexplored aspects of advertising. It gives deep insights about this field of study. Advertising is a part of marketing communication mix. It refers to the use of audio and visual to promote or sell any product, idea or service. The channels used in advertising are T.V, radio, internet, direct email, outdoor advertising and new media, etc. Such selected concepts that redefine advertising have been presented in this book. While understanding the long-term perspectives of the topics, the text makes an effort in highlighting their impact as a modern tool for the growth of the discipline. This textbook is a complete source of knowledge on the present status of this important field.

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