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portada after the demise of empiricism: the problem of judging social and educational inquiry (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1993
Idioma
Inglés
N° páginas
190
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.3 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN
0893918628
ISBN13
9780893918620

after the demise of empiricism: the problem of judging social and educational inquiry (en Inglés)

John K. Smith (Autor) · Ablex Publishing Corporation · Tapa Dura

after the demise of empiricism: the problem of judging social and educational inquiry (en Inglés) - Smith, John K.

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Reseña del libro "after the demise of empiricism: the problem of judging social and educational inquiry (en Inglés)"

A follow-up to The Nature of Social and Educational Inquiry, this volume explores the problem of criteria for distinguishing knowledge from false claims to knowledge and good research from bad research. The author focuses on how the advocates of different perspectives on the nature of inquiry-postempiricists, critical theorists, and interpretivists-have attempted to resolve this criteria problem.

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