Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada agency through teacher education: reflection, community, and learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
212
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.1 x 17.5 x 1.5 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN
1610489187
ISBN13
9781610489188

agency through teacher education: reflection, community, and learning (en Inglés)

Ryan Flessner (Ilustrado por) · Grant Miller (Ilustrado por) · Julie Horwitz (Ilustrado por) · Rowman & Littlefield Education · Tapa Blanda

agency through teacher education: reflection, community, and learning (en Inglés) - Flessner, Ryan ; Miller, Grant ; Horwitz, Julie

Libro Nuevo

$ 85.060

$ 141.770

Ahorras: $ 56.710

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 51 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 13 de Mayo y el Miércoles 22 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "agency through teacher education: reflection, community, and learning (en Inglés)"

Agency through Teacher Education: Reflection, Community, and Learning addresses the ways that agency functions for those involved in twenty-first-century teacher education. This book, commissioned by the Association of Teacher Educators, relies on the voices of teacher education candidates, in-service teachers, school leaders, and university-based educators to illustrate what agency looks like, sounds like, and feels like for people trying to act as agents of change. These examples take the form of narratives, theoretical explorations, formal research studies, and reflective essays. Agency through Teacher Education does not seek to establish one definition for agency, but rather to conceptualize it from three perspectives: reflective practice, community engagement/activism, and organizational learning. The book seeks to explore ways stakeholders in- and outside the classroom become agents of change, as well as the traditional and non-traditional roles played out in teacher education programs across the United States.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes