Compartir
An Agent-Based Model of Heterogeneous Demand (en Inglés)
Matthias Müller (Autor)
·
Springer Vs
· Tapa Blanda
An Agent-Based Model of Heterogeneous Demand (en Inglés) - Matthias Müller
$ 79.020
$ 143.680
Ahorras: $ 64.660
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 28 de Junio y el
Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "An Agent-Based Model of Heterogeneous Demand (en Inglés)"
Matthias Müller makes a case for the particular role of the demand side in research on innovation. Based on a complex agent-based simulation model, he analyzes the versatile mutual relationships between consumers and producers within the innovation process. Instead of oversimplifying the demand side, the book aims to apply important aspects which too often are only applied to the supply side, e.g., the heterogeneity and bounded rationality of economic actors embedded in networks. The results offer a new perspective on the innovation process, proving that the demand side and consumers are important drivers of innovation, which must be included in future research for a full picture.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.