Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada An Explorer's Guide to Karl Barth (Explorer's Guides) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
225
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.8 x 14.0 x 1.5 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9780830851379

An Explorer's Guide to Karl Barth (Explorer's Guides) (en Inglés)

David Guretzki (Autor) · IVP Academic · Tapa Blanda

An Explorer's Guide to Karl Barth (Explorer's Guides) (en Inglés) - Guretzki, David

Libro Nuevo

$ 20.130

$ 40.260

Ahorras: $ 20.130

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Miércoles 19 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "An Explorer's Guide to Karl Barth (Explorer's Guides) (en Inglés)"

Anyone exploring a new territory knows the benefit of an experienced guide. A guide can make the difference between tiresome drudgery and a life-changing adventure. This is as true for exploring new thinkers and books as it is for places. If ever a theologian required a guide, it would be Karl Barth. His many writings have secured his place as the most significant theologian of the twentieth century. The massive Church Dogmatics alone spans over eight thousand pages and six million words. David Guretzki has been reading and teaching Barth for decades, and he has gathered numerous hints and notes along the way for how best to explore the writings of the Swiss theologian. Inside, you will find: frequently asked questionsa glossary of key concepts and personsa tour guide to Barth's early writingstips on how to write a paper on Bartha guided tour to the Church DogmaticsWhether you are a first-time reader or a seasoned student, An Explorer's Guide to Karl Barth will give you the tools and tips to get the most out of your experience. Enjoy the journey!Books in the Explorer's Guide series are accessible guidebooks for those studying the great Christian texts and theologians from church history, helping readers explore the context in which these texts were written and navigate the rich yet complex terrain of Christian theology.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes