Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada An Holistic Approach To ADHD Kids In Schools: Helping ADHD Kids, Teens, Young People Teachers & Parents Happy In The Classroom. (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
46
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.08 kg.
ISBN13
9781500525002

An Holistic Approach To ADHD Kids In Schools: Helping ADHD Kids, Teens, Young People Teachers & Parents Happy In The Classroom. (en Inglés)

Paul M. Tilley M. a. (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

An Holistic Approach To ADHD Kids In Schools: Helping ADHD Kids, Teens, Young People Teachers & Parents Happy In The Classroom. (en Inglés) - Tilley M. a., Paul M.

Libro Nuevo

$ 19.020

$ 31.700

Ahorras: $ 12.680

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "An Holistic Approach To ADHD Kids In Schools: Helping ADHD Kids, Teens, Young People Teachers & Parents Happy In The Classroom. (en Inglés)"

This study investigated a state school counsellor's views regarding Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) and explored lessons that may be adopted when working with ADHD learners in a formal classroom setting. The study was conducted through a face-to-face interview with a self-employed, South West, UK based school counsellor and psychotherapist. This interview and analyses showed the implication regarding formal education including access to resources and regarding learners needs before conditions. Moreover, the need in taking a holistic approach to learners with ADHD and the importance of seeing the learner within a wider context than just a medical diagnoses. There is a need to do further research into what other professionals such as therapists, social workers and possibly those on the fringes of medicine and education may contribute to working with ADHD learners within a more holistic paradigm. More specifically, would be to investigate further techniques from psychotherapists and school counsellors in working with ADHD students in the classroom.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes