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portada An Introduction to Site Investigations for Foundation Design in Cold Regions (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
34
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 0.2 cm
Peso
0.10 kg.
ISBN13
9781717919533

An Introduction to Site Investigations for Foundation Design in Cold Regions (en Inglés)

J. Paul Guyer (Autor) · Independently Published · Tapa Blanda

An Introduction to Site Investigations for Foundation Design in Cold Regions (en Inglés) - Guyer, J. Paul

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "An Introduction to Site Investigations for Foundation Design in Cold Regions (en Inglés)"

This publication provides introductory technical guidance for civil engineers, geotechnical engineers and other professional engineers and construction managers interested in site investigations for design and construction of foundations of buildings and structures in arctic and subarctic regions. Here is what is discussed: 1. GENERAL, 2. REMOTE SENSING AND GEOPHYSICAL INVESTIGATION, 3. DETAILED DIRECT INVESTIGATIONS, 4. SITE TECHNICAL DATA.

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