Ya comenzó CYBER DAY: Las mejores ofertas del año hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Anxious Learning: A Cognitive Deficit (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
28
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 0.2 cm
Peso
0.04 kg.
ISBN13
9781500511906
Categorías

Anxious Learning: A Cognitive Deficit (en Inglés)

Thomas Hodge (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Anxious Learning: A Cognitive Deficit (en Inglés) - Hodge, Thomas

Libro Nuevo

$ 12.930

$ 23.510

Ahorras: $ 10.580

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Anxious Learning: A Cognitive Deficit (en Inglés)"

Anxiety is known to affect the cognitive process of the mind. Explanations on the effects of anxiety on these processes have been refined through increasingly more detailed cognitive theories. The theories began as generalized views of anxiety being a distraction as could be seen in the concept of cognitive bias (Calvo and Eysenck, 1998). Research has provided an explanation that anxiety affected the functions of the central executive in the processing efficacy theory. Attentional control theory refined processing efficacy theory's explanation of anxiety. Attentional control theory pinpointed specific functions affected by anxiety. The theory shows that anxiety which is not related to the individual's present goal can impair shifting and inhibition functions in cognitive processing, but research into attentional control theory has shown that is related to the current goal anxiety causes an increase in processing efficacy (Causer, Holmes, Smith, and Williams, 2011). Understanding the different impacts of anxiety and how it relates to the individual and the goal at hand can serve to improve efficiency in functioning, learning, and responses of an individual. Further research concerning the refinement of current theories is discussed.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes