Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Arguing From Evidence in Middle School Science: 24 Activities for Productive Talk and Deeper Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
280
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781506335940
N° edición
1

Arguing From Evidence in Middle School Science: 24 Activities for Productive Talk and Deeper Learning (en Inglés)

Jonathan Francis Osborne; Brian M. Donovan; J. (Joseph) Bryan Henderson; Anna C. Macpherson; Andrew J. Wild (Autor) · Corwin · Tapa Blanda

Arguing From Evidence in Middle School Science: 24 Activities for Productive Talk and Deeper Learning (en Inglés) - Jonathan Francis Osborne; Brian M. Donovan; J. (Joseph) Bryan Henderson; Anna C. Macpherson; Andrew J. Wild

Libro Nuevo

$ 40.330

$ 67.220

Ahorras: $ 26.890

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 9 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 14 de Mayo y el Viernes 17 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Arguing From Evidence in Middle School Science: 24 Activities for Productive Talk and Deeper Learning (en Inglés)"

Teaching your students to think like scientists starts here! Use this straightforward, easy-to-follow guide to give your students the scientific practice of critical thinking today′s science standards require. Ready-to-implement strategies and activities help you effortlessly engage students in arguments about competing data sets, opposing scientific ideas, applying evidence to support specific claims, and more. Use these 24 activities drawn from the physical sciences, life sciences, and earth and space sciences to: Engage students in 8 NGSS science and engineering practices Establish rich, productive classroom discourse  Extend and employ argumentation and modeling strategies  Clarify the difference between argumentation and explanation Stanford University professor, Jonathan Osborne, co-author of The National Resource Council’s A Framework for K-12 Science Education―the basis for the Next Generation Science Standards―brings together a prominent author team that includes Brian M. Donovan (Biological Sciences Curriculum Study), J. Bryan Henderson (Arizona State University, Tempe), Anna C. MacPherson (American Museum of Natural History) and Andrew Wild (Stanford University Student) in this new, accessible book to help you teach your middle school students to think and argue like scientists!

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes