Promos de Junio con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Assessment as Learning: Maximising Opportunities for Student Learning and Achievement (Asia-Europe Education Dialogue) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
280
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.59 kg.
ISBN13
9780367509972
N° edición
1

Assessment as Learning: Maximising Opportunities for Student Learning and Achievement (Asia-Europe Education Dialogue) (en Inglés)

Zi Yan (Ilustrado por) · Lan Yang (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

Assessment as Learning: Maximising Opportunities for Student Learning and Achievement (Asia-Europe Education Dialogue) (en Inglés) - Yan, Zi ; Yang, Lan

Libro Nuevo

$ 169.230

$ 235.040

Ahorras: $ 65.810

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Assessment as Learning: Maximising Opportunities for Student Learning and Achievement (Asia-Europe Education Dialogue) (en Inglés)"

Based on a solid theoretical basis of assessment-as-learning and updated empirical evidences, this timely book significantly expands the existing scope of assessment-as-learning typically developed in Western contexts.This edited volume updates theoretical and empirical advances in assessment-as-learning in complex learning processes, brought together by an international panel of authors. The contributors provide a wide range of practical ways to harness the power of assessment-as-learning to make it work more effectively not only in the classroom, but also across other achievement-related situations (e.g. examinations, learning processes before and after classes).Assessment as Learning provides a deep contemporary insight into the field of formative assessment, and brings much-needed international perspectives to complement the current Western-focused research. This is a valuable contribution to the discussion, and provides useful insight for researchers in Education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes