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portada At Your Service: 5-Star Customer Care for a Successful Dental Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.53 kg.
ISBN13
9781935953838

At Your Service: 5-Star Customer Care for a Successful Dental Practice (en Inglés)

Ann Marie Gorczyca (Autor) · Authority Publishing · Tapa Dura

At Your Service: 5-Star Customer Care for a Successful Dental Practice (en Inglés) - Gorczyca, Ann Marie

Libro Nuevo

$ 67.610

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "At Your Service: 5-Star Customer Care for a Successful Dental Practice (en Inglés)"

CULTURECustomers will never love your dental practice until your team members love it first. A winning culture starts with leadership and is expressed through vision, mission, actions, expression of core values, and teamwork. Through positive communication, create and preserve a unique culture focused on the customer. Differentiate your office from other dental practices by nurturing a culture of service.CAREFocus and dedicate time and attention to your customer service experience. Maximize your opportunity to create delighted, fulfilled, and happy patients. Through friendliness, appreciation, service, and surprises, optimize team engagement in providing outstanding patient care. Delivering amazing service consistently elevates your practice to a level of excellence.CLIMATEBy creating a climate of team empowerment, customer service management systems are implemented to eliminatemistakes, rework, breakdowns, inefficiencies, and unwanted variations in the delivery of patient care. By prioritizing your customer service areas of improvement, service consistency is created. Five-star customer service is more than a business strategy; it is a philosophy that touches the human spirit.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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