Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Atlas of Cytopathology: A Pattern Based Approach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
448
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781496397041

Atlas of Cytopathology: A Pattern Based Approach (en Inglés)

Vandenbussche Md Phd, Christopher J; Rodriguez Md Phd, Erika F.; Allison Md, Derek B.; Zhang Md, M. Lisa (Autor) · Lww · Tapa Dura

Atlas of Cytopathology: A Pattern Based Approach (en Inglés) - Vandenbussche Md Phd, Christopher J; Rodriguez Md Phd, Erika F.; Allison Md, Derek B.; Zhang Md, M. Lisa

Libro Nuevo

$ 261.640

$ 523.280

Ahorras: $ 261.640

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 21 de Mayo y el Martes 28 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Atlas of Cytopathology: A Pattern Based Approach (en Inglés)"

Atlas of Cytopathology: A Pattern Based Approach is the latest installment in a unique new series designed to present diagnostic processes in a way similar to how clinicians actually review specimens. The book is image-rich, with scores of illustrations and tables, and filled with checklists, FAQs, and other tools to support fast, easy comprehension of material. Highlighted are common rather than obscure diseases and conditions, and “normal” cytology is presented first to give you a benchmark for subsequent discussions.   Includes a unique, special section on normal background cells, which can have a significant impact on diagnostic results.Notes include sample pathology reports and synthesize complicated topics.Specimens addressed span a range of types, including breast, kidney, urinary, pulmonary, and biliary tracts.Checklists at the beginning of each chapter and scattered throughout help you pinpoint key elements of each diagnostic process.Quizzes modeled after actual board questions, Frequently Asked Questions, and hints and hazards presenting real-life diagnostic encounters are also included. Enrich Your Ebook Reading ExperienceRead directly on your preferred device(s),such as computer, tablet, or smartphone.Easily convert to audiobook,powering your content with natural language text-to-speech. 

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes