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portada Beer and Racism: How Beer Became White, why it Matters, and the Movements to Change it (Sociology of Diversity) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
228
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.5 x 1.5 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781529201796

Beer and Racism: How Beer Became White, why it Matters, and the Movements to Change it (Sociology of Diversity) (en Inglés)

Nathaniel G. Chapman (Autor) · Bristol University Press · Tapa Blanda

Beer and Racism: How Beer Became White, why it Matters, and the Movements to Change it (Sociology of Diversity) (en Inglés) - G. Chapman, Nathaniel ; L. Brunsma, David

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Beer and Racism: How Beer Became White, why it Matters, and the Movements to Change it (Sociology of Diversity) (en Inglés)"

Beer in the United States has always been bound up with race, racism, and the construction of white institutions and identities. This unique book carves a much-needed critical and interdisciplinary path to examine and understand the racial dynamics in the craft beer industry and the popular consumption of beer.

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