Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Beyond Digital: How Great Leaders Transform Their Organizations and Shape the Future (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.9 x 15.5 x 2.8 cm
Peso
0.52 kg.
ISBN13
9781647822323

Beyond Digital: How Great Leaders Transform Their Organizations and Shape the Future (en Inglés)

Paul Leinwand (Autor) · Mahadeva Matt Mani (Autor) · Harvard Business Review Press · Tapa Dura

Beyond Digital: How Great Leaders Transform Their Organizations and Shape the Future (en Inglés) - Leinwand, Paul ; Mani, Mahadeva Matt

Libro Nuevo

$ 30.660

$ 61.310

Ahorras: $ 30.650

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 08 de Mayo y el Lunes 13 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Beyond Digital: How Great Leaders Transform Their Organizations and Shape the Future (en Inglés)"

Twoworld-renowned strategists detail the seven leadership imperatives fortransforming companies in the new digitalera.Digital transformation is critical. Butwinning in today's world requires more than digitization. It requiresunderstanding that the nature of competitive advantage has shifted--andthat being digital is not enough.In BeyondDigital, Paul Leinwand and Matt Mani from Strategy&, PwC's globalstrategy consulting business, take readers inside twelve companies and how theyhave navigated through this monumental shift: from Philips's reinvention from abroad conglomerate to a focused health technology player, to Cleveland Clinic'sengagement with its broader ecosystem to improve and expand its leading patientcare to more locations around the world, to Microsoft's overhaul of its globalcommercial business to drive customer outcomes. Other case studies includeAdobe, Citigroup, Eli Lilly, Hitachi, Honeywell, Inditex, Komatsu, STC Pay, andTitan.Building on a major new body of research, the authorsidentify the seven imperatives that leaders must follow as the digital agecontinues to evolve: Reimagine your company's place in theworldEmbrace and create value via ecosystemsBuild a systemof privileged insights with your customersMake your organizationoutcome-orientedInvert the focus of your leadershipteamReinvent the social contract with your peopleDisruptyour own leadership approachTogether, these sevenimperatives comprise a playbook for how leaders can define a bolder purpose andtransform their organizations.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes