Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Bird's Electrical and Electronic Principles and Technology (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
576
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367672379
N° edición
7

Bird's Electrical and Electronic Principles and Technology (en Inglés)

John Bird (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Bird's Electrical and Electronic Principles and Technology (en Inglés) - John Bird

Libro Físico

$ 248.540

$ 414.230

Ahorras: $ 165.690

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 22 de Mayo y el Miércoles 29 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Bird's Electrical and Electronic Principles and Technology (en Inglés)"

Now in its seventh edition, Bird's Electrical and Electronic Principles and Technology introduces and covers theory through detailed examples and laboratory experiments, enabling students to gain knowledge required by technicians in fields such as engineering, electronics, and telecommunications. This edition includes several new sections, including glass batteries, climate change, the future of electricity production, and discussions concerning everyday aspects of electricity, such as watts and lumens, electrical safety, AC vs DC, and trending technologies.The extensive and thorough topic coverage makes this a great text for a range of level 2 and 3 engineering courses, which has helped thousands of students succeed in their exams. It is also suitable for BTEC First, National and Diploma syllabuses, City & Guilds Technician Certificate and Diploma syllabuses, and Foundation Degrees in engineering. Its companion website at www.routledge.com/cw/bird provides resources for both students and lecturers, including full solutions for all 900 further questions, lists of essential formulae, multiple-choice tests and illustrations, as well as full solutions to revision tests and lab experiments for course instructors.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes