Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Bird's Electrical Circuit Theory and Technology (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
912
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367672249
N° edición
7

Bird's Electrical Circuit Theory and Technology (en Inglés)

John Bird (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Bird's Electrical Circuit Theory and Technology (en Inglés) - John Bird

Libro Físico

$ 248.540

$ 414.230

Ahorras: $ 165.690

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 22 de Mayo y el Miércoles 29 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Bird's Electrical Circuit Theory and Technology (en Inglés)"

Now in its seventh edition, Bird's Electrical Circuit Theory and Technology explains electrical circuit theory and associated technology topics in a straightforward manner, supported by practical engineering examples and applications to ensure that readers can relate theory to practice. The extensive and thorough coverage, containing over 800 worked examples, makes this an excellent text for a range of courses, in particular for Degree and Foundation Degree in electrical principles, circuit theory, telecommunications, and electrical technology. The text includes some essential mathematics revision, together with all the essential electrical and electronic principles for BTEC National and Diploma syllabuses and City & Guilds Technician Certificate and Diploma syllabuses in engineering. This material will be a great revision for those on higher courses.This edition includes several new sections, including glass batteries, climate change, the future of electricity production, and discussions concerning everyday aspects of electricity, such as watts and lumens, electrical safety, AC vs DC, and trending technologies.Its companion website at www.routledge.com/cw/bird provides resources for both students and lecturers, including full solutions for all 1400 further questions, multiple choice questions, lists of essential formulae and bios of famous engineers; as well as full solutions to revision tests, lab experiments, and illustrations for adopting course instructors.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes