Compartir
Black Marks: Minority Ethnic Audiences and Media (en Inglés)
Ross, Karen ; Playdon, Peter (Autor)
·
Routledge
· Tapa Dura
Black Marks: Minority Ethnic Audiences and Media (en Inglés) - Ross, Karen ; Playdon, Peter
$ 150.640
$ 251.070
Ahorras: $ 100.430
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 31 de Mayo y el
Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Black Marks: Minority Ethnic Audiences and Media (en Inglés)"
This title was first published in 2001. This text brings together a collection of empirical studies focusing on the relationships which minority ethnic audiences have with and to media texts, both mainstream and minority. The media which comprise the focus for the essays include television, film, advertising, magazines and the press. The field of media studies has moved beyond the model of media consumer as passive recipient towards individuals and groups who are altogether more engaged, responsive and critical. But studies of the interactive media consumer often fail to consider the specific characteristics of "race" and ethnicity which come into play for minority ethnic audiences, and this book aims to add to the limited knowledge of the ways in which ethnic markers intervene in textual understanding and contestation.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.