Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada BMAT Past Paper Worked Solutions: 2003 - 2016, Fully worked answers to 900+ Questions, Detailed Essay Plans, BioMedical Admissions Test Book: Full ... question + Essay 2017 Edition UniAdmissions (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.5 cm
Peso
0.37 kg.
ISBN13
9780993231148

BMAT Past Paper Worked Solutions: 2003 - 2016, Fully worked answers to 900+ Questions, Detailed Essay Plans, BioMedical Admissions Test Book: Full ... question + Essay 2017 Edition UniAdmissions (en Inglés)

Rohan Agarwal (Autor) · Somil Desai (Autor) · Rar Medical Services · Tapa Blanda

BMAT Past Paper Worked Solutions: 2003 - 2016, Fully worked answers to 900+ Questions, Detailed Essay Plans, BioMedical Admissions Test Book: Full ... question + Essay 2017 Edition UniAdmissions (en Inglés) - Desai, Somil ; Agarwal, Rohan

Libro Nuevo

$ 32.370

$ 64.740

Ahorras: $ 32.370

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 08 de Mayo y el Lunes 13 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "BMAT Past Paper Worked Solutions: 2003 - 2016, Fully worked answers to 900+ Questions, Detailed Essay Plans, BioMedical Admissions Test Book: Full ... question + Essay 2017 Edition UniAdmissions (en Inglés)"

"Sometimes knowing the answer isn't enough- you need to know how and why it's correct." Whilst doing past papers is great practice- it's important that you understand how to tackle each question quickly + accurately. Published by the UKs Leading Medical Admissions Company, this is the only book devoted to helping you solve past BMAT questions. Written for the 2019 Entry, it contains detailed explanations for every question from 2003 - 2017 as well as comprehensive essay plans for section 3. These solutions contain valuable insight on how to approach difficult questions and also walk you through the most efficient methods for rapidly getting the correct answer. Filled with examples of time saving techniques and score boosting strategies, this is a MUST-BUY for anyone using past papers as part of their BMAT preparation. For more BMAT resources, check out www.uniadmissions.co.uk/bmat

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes