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portada Brand the Change: The Branding Guide for Social Entrepreneurs, Disruptors, Not-For-Profits and Corporate Troublemakers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9789063694784
Categorías

Brand the Change: The Branding Guide for Social Entrepreneurs, Disruptors, Not-For-Profits and Corporate Troublemakers (en Inglés)

Anne Miltenburg (Autor) · Bis Publishers · Tapa Blanda

Brand the Change: The Branding Guide for Social Entrepreneurs, Disruptors, Not-For-Profits and Corporate Troublemakers (en Inglés) - Anne Miltenburg

Libro Nuevo

$ 38.710

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  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 10 de Mayo y el Miércoles 15 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Brand the Change: The Branding Guide for Social Entrepreneurs, Disruptors, Not-For-Profits and Corporate Troublemakers (en Inglés)"

In a perfect world, great changemaking ventures would grow purely based on their own merit. In the real world, we have to be creative and strategic about how we brand our initiatives and get the support we need to help them grow into effective, sustainable organisations. Creating a strong brand is crucial to increasing your impact and getting the audience you deserve. This toolkit opens up the methods of Anne Miltenburg for everyone looking to build or strengthen their brand for change: social entrepreneurs, activists, NGOs, creatives and disruptive businesses. With over twelve years of experience as a brand developer, Anne Miltenburg has worked with organisations and people as diverse as tech companies, artisans, women’s rights activists and bankers, from Zambia to Tunisia and from the USA to Saudi Arabia. To help her clients and workshop participants think like brand strategists, Anne developed tools and exercises to make the branding process easy to comprehend and apply.

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El libro está escrito en Inglés.
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