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portada Branded Customer Service: The new Competitive Edge (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2006
Idioma
Inglés
N° páginas
264
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
1
ISBN
1576754049
ISBN13
9781576754047

Branded Customer Service: The new Competitive Edge (en Inglés)

Janelle Barlow (Autor) · Ingram Pub Services · Tapa Blanda

Branded Customer Service: The new Competitive Edge (en Inglés) - Janelle Barlow

Libro Nuevo

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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Branded Customer Service: The new Competitive Edge (en Inglés)"

Branding is an integral part of modern business strategy. But while there are dozens of books on branding products and marketing campaigns, nobody has applied the logic and techniques of branding to customer service--until now. Branded Customer Service is a practical guide to moving service delivery to a new level so that brand reinforcement occurs every time customers interact with organizational representatives. Janelle Barlow and Paul Stewart show how to infuse an entire organization with brand values and create a recognizable style of service that reflects brand promises and brand images.

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