Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Branding in Governance and Public Management (Routledge Critical Studies in Public Management) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
176
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0415817919
ISBN13
9780415817912
N° edición
1

Branding in Governance and Public Management (Routledge Critical Studies in Public Management) (en Inglés)

Jasper Eshuis; E.h. Klijn (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Branding in Governance and Public Management (Routledge Critical Studies in Public Management) (en Inglés) - Jasper Eshuis; E.H. Klijn

Libro Físico

$ 52.130

$ 104.250

Ahorras: $ 52.120

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Miércoles 19 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Branding in Governance and Public Management (Routledge Critical Studies in Public Management) (en Inglés)"

Politicians and public managers utilize branding to communicate with the public as well as to position themselves within the ever-present media now so central to political and administrative life. They must further contend with stakeholders holding contradictory opinions about the nature of a problem, the desirable solutions , and the values at stake. Branding is used as a strategy to manage perceptions, motivate stakeholders, communicate clear messages in the media, and position policies and projects. Brands have a unique ability to simplify such messages and motivate different actors to invest their energy in governance processes. Public administration scholars so far have however paid little attention to branding. This book provides a systematic analysis of branding as phenomenon in governance. It deals with the nature of public branding, its relation to existing theories in public administration, the way branding is used as a managerial strategy in governance processes, and the risks and limitations of branding. Branding in Public Governance and Management highlights the growing importance of public banding as a public management strategy to influence political events, decision-making processes and outcomes in governance processes.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes