Ya comenzó CYBER DAY: Las mejores ofertas del año hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Bridging Research and Practice in Science Education. Selected Papers From the Esera 2017 Conference. (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9783030172183

Bridging Research and Practice in Science Education. Selected Papers From the Esera 2017 Conference. (en Inglés)

Mcloughlin, Eilish; Et Al. (Eds.) (Autor) · Cham, Springer., · Tapa Dura

Bridging Research and Practice in Science Education. Selected Papers From the Esera 2017 Conference. (en Inglés) - Mcloughlin, Eilish; Et Al. (Eds.)

Libro Nuevo

$ 110.980

$ 221.950

Ahorras: $ 110.970

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Bridging Research and Practice in Science Education. Selected Papers From the Esera 2017 Conference. (en Inglés)"

This edited volume presents innovative current research in the field of Science Education. The chapter's deal with a wide variety of topics and research approaches, conducted in a range of contexts and settings. Together they make a strong contribution to knowledge on science teaching and learning. The book consists of selected presentations from the 12th European Science Education Research Association (ESERA) Conference, held in Dublin, Ireland from 21st to 25th August, 2017. The ESERA community is made up of professionals with diverse disciplinary backgrounds from natural sciences to social sciences. This diversity enables a rich understanding of cognitive and affective aspects of science teaching and learning. The studies in this book will stimulate discussion and interest in finding new ways of implementing and researching science education for the future. The twenty-two chapters in this book are presented in four parts highlighting innovative approaches to school science, emerging identities in science education, approaches to developing learning and competence progressions, and ways of enhancing science teacher education. This collection of studies showcases current research orientations in science education and is of interest to science teachers, teacher educators and science education researchers around the world with a commitment to bridging research and practice in science teaching and learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes