Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Building Intelligent Tutoring Systems for Teams: What Matters: 19 (Research on Managing Groups and Teams) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
344
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781787544741
Categorías

Building Intelligent Tutoring Systems for Teams: What Matters: 19 (Research on Managing Groups and Teams) (en Inglés)

Joan Johnston (Autor) · Emerald Publishing Limited · Tapa Dura

Building Intelligent Tutoring Systems for Teams: What Matters: 19 (Research on Managing Groups and Teams) (en Inglés) - Joan Johnston

Libro Nuevo

$ 186.010

$ 372.010

Ahorras: $ 186.000

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Building Intelligent Tutoring Systems for Teams: What Matters: 19 (Research on Managing Groups and Teams) (en Inglés)"

This volume presents multidisciplinary perspectives from leading scholars in the science of teams and intelligent tutoring systems (ITSs) on research needed to advance the state of the art of team ITSs. Our esteemed authors provide lessons learned to guide future research that will produce the technical capabilities needed to support team skills development. The introduction by Drs. Robert Sottilare and Eduardo Salas, who are leaders in the field of ITSs and team science, discusses the challenges and approaches to building ITSs for teams. The volume's first section introduces concepts for understanding team training such as team task analysis, team macrocognition, measurement strategies for dynamic processes, and effective team training methods to provide insights into ITS design. Section two presents recent advances in team assessment and feedback through unobtrusive assessments, modeling dynamic team interactions, neurodynamic scaffolding, and collaborative tutoring strategies. In the Volume's third section authors discuss lessons learned from past research, provide a discourse on the five disciplinary perspectives of engineering, learning sciences, team research, data analysis, and human computer interaction to create a framework for guiding team ITS developers, and examine the team ITS requirements for long term space travel. The final chapter summarizes and integrates lessons learned and provides recommendations for future research and development.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes