Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Building Virtual Reality With Unity and Steamvr (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
276
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367271305
N° edición
2

Building Virtual Reality With Unity and Steamvr (en Inglés)

Jeff W Murray (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Building Virtual Reality With Unity and Steamvr (en Inglés) - Jeff W Murray

Libro Nuevo

$ 45.230

$ 90.450

Ahorras: $ 45.220

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Building Virtual Reality With Unity and Steamvr (en Inglés)"

Building Virtual Reality with Unity and Steam VR takes a hands-on approach to getting up and running with virtual reality using the Unity game engine. By utilizing the free SteamVR 2.x libraries, this book and its example code are compatible with the main virtual reality (VR) head-mounted displays currently available. This book also looks at some of the main issues surrounding virtual reality, such as motion sickness and performance issues, providing practical ways to reduce their impact to make better VR experiences. Key Features: Discusses some of the key issues facing virtual reality and provides helpful tips for making better VR experiences Practical examples geared to work with any headset compatible with SteamVR, including Oculus Rift, HTC Vive, and Valve Index Uses the SteamVR Interaction system for interactions such as picking up and throwing objects, operating user interfaces and capturing input events for your own scripts Explore advanced spatialized audio with Steam Audio. Discover how to build user interfaces for virtual reality, as well as discussing some best practices for VR-based user interface design Written by a games industry veteran with a proven track record, having worked for IBM Research in educational VR research projects and having made and launched VR experiences.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes