días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Bundle for 9780415727723, 9780415728089 and 9780415669986: Dialogic Readers: Children Talking and Thinking Together About Visual Texts (Volume 2) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2015
Idioma
Inglés
N° páginas
146
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780415728089
N° edición
1

Bundle for 9780415727723, 9780415728089 and 9780415669986: Dialogic Readers: Children Talking and Thinking Together About Visual Texts (Volume 2) (en Inglés)

Fiona Maine (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Bundle for 9780415727723, 9780415728089 and 9780415669986: Dialogic Readers: Children Talking and Thinking Together About Visual Texts (Volume 2) (en Inglés) - Fiona Maine

Libro Nuevo

$ 68.800

$ 114.670

Ahorras: $ 45.870

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Recíbelo Mañana, comprando antes de 19 horas y 33 minutos.
En la mayoría de las comunas de la provincia de Santiago*
* A excepción de las comunas de San Ramón, Lo Espejo y La Pintana
* Tu pedido será despachado después de las 14:00 hrs.
Lo recibirás el Viernes 17 de Mayo.*
* RM: (Gran Santiago).
* VIII Región: Concepción, San Pedro de la Paz, Talcahuano, Hualpén y Chiguayante.
* V Región: Valparaíso, Viña del Mar, Quillota, Calera, La Cruz, Limache, Quilpué, Villa Alemana.
* IX Región: Temuco y Padre de las Casas.
* Resto de Chile: Un día hábil después.

Reseña del libro "Bundle for 9780415727723, 9780415728089 and 9780415669986: Dialogic Readers: Children Talking and Thinking Together About Visual Texts (Volume 2) (en Inglés)"

Dialogic Readers: Children talking and thinking together about visual texts celebrates the sophisticated and dynamic discussions that primary-aged children can have as they talk together to make meaning from a variety of texts, and it highlights the potential for talk between readers as a tool for critical and creative thinking. It proposes a new dialogic theory of reading comprehension that incorporates multi-modal media and adds further weight to the argument that talk as a tool for learning should form a central part of primary classroom learning and teaching. The book explores: • the language of co-construction • children’s critical and creative responses to text • the dialogic transaction between text and readers • the use of language as a tool for creating a social cohesion between readers. This significant work is aimed at educational lecturers, researchers and students who want to explore an expanded notion of reading comprehension in the twenty-first century, realizing how opportunities for children thinking creatively together might transform the potential for learning in the classroom. It provides a framework for analyzing co-constructive talk with suggestions for promoting children’s critical and creative thinking.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes