Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Business Models to Promote Technology, Culture, and Leadership in Post-Covid-19 Organizations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
352
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 1.9 cm
Peso
0.61 kg.
ISBN13
9781668443590

Business Models to Promote Technology, Culture, and Leadership in Post-Covid-19 Organizations (en Inglés)

Joseph Robert Heinzman (Ilustrado por) · Deborah S. Judge (Ilustrado por) · Vincent S. Franklin (Ilustrado por) · IGI Global · Tapa Blanda

Business Models to Promote Technology, Culture, and Leadership in Post-Covid-19 Organizations (en Inglés) - Heinzman, Joseph Robert ; Judge, Deborah S. ; Franklin, Vincent S.

Libro Nuevo

$ 322.150

$ 447.430

Ahorras: $ 125.280

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Business Models to Promote Technology, Culture, and Leadership in Post-Covid-19 Organizations (en Inglés)"

Technology has always been important to organizations and a crucial aspect of their continued development. Organizations that already relied on the most up-to-date technology and provided forward-thinking leadership had a smoother transition during the COVID-19 pandemic, which created turmoil for other organizations that were lacking in this type of leadership. Leadership that implements current and future technology is vital to thrive in the post-pandemic world. Further study on this type of management and practice is required to ensure businesses are prepared and knowledgeable. Business Models to Promote Technology, Culture, and Leadership in Post-COVID-19 Organizations delves into how virtual technology has evolved to create remote offices and remote teaming in areas such as health, education, engineering, and other business solutions. The book also explores culture in a business and how individuals may interface, communicate, and collaborate in past, current, and future business models. Covering key topics such as management, public health, and society, this reference work is ideal for business owners, managers, human resource professionals, supervisors, scholars, researchers, academicians, practitioners, instructors, and students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes