Venta Flash: Libros importados con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Business Under Crisis Volume I: Contextual Transformations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
273
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.6 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9783030765699

Business Under Crisis Volume I: Contextual Transformations (en Inglés)

Demetris Vrontis (Ilustrado por) · Alkis Thrassou (Ilustrado por) · Yaakov Weber (Ilustrado por) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Business Under Crisis Volume I: Contextual Transformations (en Inglés) - Vrontis, Demetris ; Thrassou, Alkis ; Weber, Yaakov

Libro Nuevo

$ 292.100

$ 405.700

Ahorras: $ 113.600

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 62 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Business Under Crisis Volume I: Contextual Transformations (en Inglés)"

This book examines businesses under crisis conditions through a composition of contextual accounts. The Editors argue that crises are transformative, evolutionary and even revolutionary in the development of organizations, industries and markets. Moreover, crises reform the context in which organizations operate, including customers and their behaviour. As such, they need to be viewed as conduits to change, accelerators of evolution and catalysts of innovation in organizations. Emphasising the importance of 'context' and its complexities, the book argues that for crisis, as a concept and notion, context is crucial to any understanding of the meaning that should or could be attached to it. Drawing on different types of changes and crises that substantially affect business, including economic, technological, political, and environmental, chapters Bringing together scientific research and case studies on contextual transformations, the book provides a balanced selection of works across business disciplines, including management, strategy, marketing and finance as well as geographic regions, market types and industries. The book examines the context of crises, its indicators and triggers, and encompasses topics such as Artificial Intelligence, e-mobility, changes in consumption patterns, militancy and the impact of pandemics.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes