menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Centering Multilingual Learners and Countering Raciolinguistic Ideologies in Teacher Education: Principles, Policies and Practices (Language, Education and Diversity, 3) (en Inglés)

Centering Multilingual Learners and Countering Raciolinguistic Ideologies in Teacher Education: Principles, Policies and Practices (Language, Education and Diversity, 3) (en Inglés)

Jeff Bale; Shakina Rajendram; Katie Brubacher; Mama Adobea Nii Owoo; Jennifer Burton; Wales Wong; Yiran Zhang; Elizabeth Jean Larson; Antoinette Gagné; Dr. Julie Kerekes (Autor) · Multilingual Matters · Tapa Blanda

Centering Multilingual Learners and Countering Raciolinguistic Ideologies in Teacher Education: Principles, Policies and Practices (Language, Education and Diversity, 3) (en Inglés) - Jeff Bale; Shakina Rajendram; Katie Brubacher; Mama Adobea Nii Owoo; Jennifer Burton; Wales Wong; Yiran Zhang; Elizabeth Jean Larson; Antoinette Gagné; Dr. Julie Kerekes

Libro Físico

$ 91.430

$ 126.980

Ahorras: $ 35.550

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 66 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Centering Multilingual Learners and Countering Raciolinguistic Ideologies in Teacher Education: Principles, Policies and Practices (Language, Education and Diversity, 3) (en Inglés)"

This book details a three-year, multi-stranded study of teacher education programs that prepare future teachers to work with multilingual learners. The book examines how racism and linguicism collaborate to shape the conditions under which teacher candidates learn how to teach. The analysis traces dynamic shifts in thinking and practice as participants reflected on their personal, professional and academic experiences in relation to formal curriculum and assessment policies to interpret what it means to work with multilingual learners in the classroom. The book offers guiding principles - above all, learning from multilingual learners, not only about them - and presents a suite of teacher-education practices to disrupt the interplay of language and race that so deeply shapes teacher-candidate learning about multilingual learners.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes