Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Changing the Narrative: Information Campaigns, Strategy and Crisis Escalation in the Digital age (Adelphi Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
164
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032707860
N° edición
1

Changing the Narrative: Information Campaigns, Strategy and Crisis Escalation in the Digital age (Adelphi Series) (en Inglés)

Lawrence Freedman Heather Williams (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Changing the Narrative: Information Campaigns, Strategy and Crisis Escalation in the Digital age (Adelphi Series) (en Inglés) - Lawrence Freedman Heather Williams

Libro Físico

$ 30.490

$ 50.820

Ahorras: $ 20.330

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 22 de Mayo y el Miércoles 29 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Changing the Narrative: Information Campaigns, Strategy and Crisis Escalation in the Digital age (Adelphi Series) (en Inglés)"

Narratives provide the storylines of conflict and in doing so become an arena of conflict themselves. When states mount information campaigns against each other, they are trying to change the narrative. The digital platforms of the new information environment have been identified by various analysts as a significant factor in contemporary strategy and crisis management. But while social media is noisier and more chaotic than traditional media, and unprecedented in its immediacy and accessibility, has it thus far been a game changer in strategic affairs?In this Adelphi book, Sir Lawrence Freedman and Heather Williams examine the impact of state-led digital information - or disinformation - campaigns in four contexts: the India-Pakistan crisis over Kashmir in 2019; the heightened tensions between the United States and Iran following the assassination of Qasem Soleimani in 2020; China's messaging in response to the COVID-19 pandemic from 2020-22; and the Russia-Ukraine crisis from 2013-23. While noting the meaningful consequences of digital information campaigns, in each case the authors call for a sense of perspective. Such campaigns are only one aspect of wider political struggles. They are also difficult for their initiators to control, and less likely to influence foreign audiences than domestic ones. Overall, the authors argue, there is little evidence so far to suggest such campaigns will have as much influence over contemporary crises as the classical instruments of military and economic power.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes