Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada chemical misconceptions,prevention, diagnosis, and cure : classroom resources (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
29.2 x 21.8 x 1.8 cm
Peso
0.91 kg.
ISBN
0854043810
ISBN13
9780854043811

chemical misconceptions,prevention, diagnosis, and cure : classroom resources (en Inglés)

Keith Taber (Autor) · Royal Society of Chemistry · Tapa Blanda

chemical misconceptions,prevention, diagnosis, and cure : classroom resources (en Inglés) - Taber, Keith ; Pack, Maria J.

Libro Físico

$ 28.780

$ 57.550

Ahorras: $ 28.770

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 28 de Mayo y el Miércoles 05 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "chemical misconceptions,prevention, diagnosis, and cure : classroom resources (en Inglés)"

Chemistry is a conceptual subject and, in order to explain many of the concepts, teachers use models to describe the microscopic world and relate it to the macroscopic properties of matter. This can lead to problems, as a student's every-day experiences of the world and use of language can contradict the ideas put forward in chemical science. These titles have been designed to help tackle this issue of misconceptions. Part 1 deals with the theory, by including information on some of the key alternative conceptions that have been uncovered by research; ideas about a variety of teaching approaches that may prevent students acquiring some common alternative conceptions; and general ideas for assisting students with the development of appropriate scientific conceptions. Part 2 provides strategies for dealing with some of the misconceptions that students have, by including ready to use classroom resources including copies of probes that can be used to identify ideas held by students; some specific exercises aimed at challenging some of the alternative ideas; and classroom activities that will help students to construct the chemical concepts required by the curriculum. Used together, these two books will provide a good theoretical underpinning of the fundamentals of chemistry. Trialled in schools throughout the UK, they are suitable for teaching ages 11-18.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes