Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Child Development and Teaching the Pupil With Special Educational Needs (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Categoría
Libros de Textos
Año
2004
Idioma
Inglés
N° páginas
179
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
0.80
ISBN
0415275784
ISBN13
9780415275781
N° edición
1

Child Development and Teaching the Pupil With Special Educational Needs (en Inglés)

Anne Anderson; Richard Gerrish; Lyn Layton; Jenny Morgan; Christina Tilstone; Anna Williams (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Child Development and Teaching the Pupil With Special Educational Needs (en Inglés) - Anne Anderson; Richard Gerrish; Lyn Layton; Jenny Morgan; Christina Tilstone; Anna Williams

Libros de textos

Libro Físico

$ 48.230

$ 80.380

Ahorras: $ 32.150

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 27 de Mayo y el Jueves 06 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Child Development and Teaching the Pupil With Special Educational Needs (en Inglés)"

A thought-provoking book which provides a framework for understanding the physical, sensory, emotional, social, linguistic and cognitive development of children with special educational needs. It gives practitioners and students a sound grasp of the theoretical ground needed to fully understand cognitive development and will help them track children's developmental progress in order to optimise learning opportunities. The authors handle complex topics in a highly accessible manner, explaining how to put theory into practice. In three lucidly argued sections they present: an overview of the work of key theorists and thinkers, including Vygotsky, Piaget, Freud, Erikson, Bruner and the Korning theorists an evaluation of the educational implications of the work of each theorist, using illustrative case studies a consideration of areas of development in learning and teaching children with special educational needs. This book will be a beacon for teachers, head teachers, educational psychologists and all practitioners involved in special needs education who seek the opportunity to help empower their pupils, and enhance their own understanding.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes