Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Children and Materialities: The Force of the More-Than-Human in Children’S Classroom Lives (Children: Global Posthumanist Perspectives and Materialist Theories) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
245
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9789811381676
N° edición
1

Children and Materialities: The Force of the More-Than-Human in Children’S Classroom Lives (Children: Global Posthumanist Perspectives and Materialist Theories) (en Inglés)

Casey Y. Myers (Autor) · Springer · Tapa Dura

Children and Materialities: The Force of the More-Than-Human in Children’S Classroom Lives (Children: Global Posthumanist Perspectives and Materialist Theories) (en Inglés) - Casey Y. Myers

Libro Nuevo

$ 163.120

$ 226.560

Ahorras: $ 63.440

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 63 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Children and Materialities: The Force of the More-Than-Human in Children’S Classroom Lives (Children: Global Posthumanist Perspectives and Materialist Theories) (en Inglés)"

This book makes the case for young children as both keenly materially aware of and highly dependent on sets of interrelated material-discursive circumstances. It argues that long-term engagement with children around the topic of meaning-matter relations upends many taken-for-granted notions of consumption, self-regulation, knowledge production, and what constitutes quality of life within a school setting.The book provides complex accounts of agency on multiple scales - the capability of children to shape and share research, the force of objects, stuff, and things to impact the "social" workings of a classroom, and the impact of nonhuman animals on the trajectory of the ways in which children relate to each other.This work makes a significant contribution to both theoretical conceptions and practical enactments of childhoods, productively addressing the many contradictions inherent in a posthuman and participatory approach to researching with young children. It also offers insights into how the everyday materialities of children’s classrooms (and their complex representations) are capable of disrupting the common-sense order of things.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes