Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Clinical Microbiology: A Practical Approach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.6 x 20.3 x 1.4 cm
Peso
0.79 kg.
ISBN13
9781639272594

Clinical Microbiology: A Practical Approach (en Inglés)

Erika Tanner (Ilustrado por) · American Medical Publishers · Tapa Dura

Clinical Microbiology: A Practical Approach (en Inglés) - Tanner, Erika

Libro Nuevo

$ 177.950

$ 296.590

Ahorras: $ 118.640

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 90 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 27 de Mayo y el Viernes 31 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Clinical Microbiology: A Practical Approach (en Inglés)"

Clinical microbiology is the discipline of medical science that focuses on the prevention, diagnosis and treatment of infectious diseases. Numerous clinical applications of microbes for better health are studied in this domain. Clinical microbiology is also characterized as one of the largest sub-fields of microbiology that is applied to medicine. This field commonly focuses on the treatment of infection caused by various bacteria, fungus, viruses and parasites. The treatment of diseases caused by these pathogens is advised after studying their characteristics such as mechanisms of infection, growth and modes of transmission. The most important part of clinical microbiology is epidemiology, which studies the patterns, causes and effects of health and disease in people. The clinical aspect of the field aims to focus on the presence and growth of microbial infections in individuals, their effects on the human body, and the methods of treating these infections. This book unravels the recent studies in the field of clinical microbiology. It traces the progress of this field and highlights some of its key concepts and applications. This book is a resource guide for experts as well as students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes