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portada collaborative customer relationship management: taking crm to the next level (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
276
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.5 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN
364205529x
ISBN13
9783642055294

collaborative customer relationship management: taking crm to the next level (en Inglés)

D. Quinn Mills (Ilustrado por) · Alexander H. Kracklauer (Ilustrado por) · Dirk Seifert (Ilustrado por) · Springer · Tapa Blanda

collaborative customer relationship management: taking crm to the next level (en Inglés) - Kracklauer, Alexander H. ; Mills, D. Quinn ; Seifert, Dirk

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Reseña del libro "collaborative customer relationship management: taking crm to the next level (en Inglés)"

Driven by rapidly changing business environments and increasingly demanding consumers, many organizations are searching for new ways to achieve and retain a competitive advantage via customer intimacy and CRM. In this context, new strategic frameworks and cooperation with everybody along the whole value chain are needed to allow managers to deal with the changes in shopping patterns of consumers. This book presents a new strategic framework that has been tested successfully with various global companies. New management concepts such as Collaborative Forecasting and Replenishment, CRM, Category Management, and Mass Customization are integrated into one holistic approach with a view to jointly develop customer bonding and loyalty. Experts from companies like McKinsey, Procter&Gamble, Accenture, and AC Nielsen, as well as authors from renowned academic institutions, offer valuable insights on how to redesign organizations for the future.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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