Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Communicating Fashion: Clothing, Culture, and Media (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
288
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781350112230

Communicating Fashion: Clothing, Culture, and Media (en Inglés)

Dr Myles Ethan Lascity (Autor) · Bloomsbury Visual Arts · Tapa Blanda

Communicating Fashion: Clothing, Culture, and Media (en Inglés) - Dr Myles Ethan Lascity

Libro Físico

$ 42.530

$ 70.890

Ahorras: $ 28.360

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 13 de Mayo y el Jueves 16 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Communicating Fashion: Clothing, Culture, and Media (en Inglés)"

How did you decide what to wear today? Did you base your selection on comfort or style? Did you want to blend in or stand out ― or was it just the cleanest outfit available? We each make these decisions every day, reflecting how we view ourselves and impacting how others see us. Our choices matter ― not just to us personally, but also to the magazine editors, brand ambassadors and trend forecasters who make a living by selling to us. Communicating Fashion introduces key concepts from the intersecting worlds of fashion and communication studies to connect how we all use clothing to express ourselves and how media systems support that process. In doing so, Myles Ethan Lascity explores social, cultural and ethical issues through the work of fashion journalism, brand promotions and the growing role of online influencers as well as the impact of film, television and art on self-image and expression. Key topics: - Advertising, Branding and Fashion Retail - Clothing, Art and Cultural Significance - Clothing as Group and Cultural Norms - Clothing, Identity and Interpersonal Communication - Fashion News and Tastemaking - Fashion, Social Media and Influencers - Meaning within the Fashion System - On-screen Clothing

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes