menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Comprehensive Global Competence for World-Class Universities in China: Context, Concept, Model and Evaluation (Perspectives on Rethinking and Reforming Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Autor
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
155
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9789811516399
N° edición
1

Comprehensive Global Competence for World-Class Universities in China: Context, Concept, Model and Evaluation (Perspectives on Rethinking and Reforming Education) (en Inglés)

Jian Li (Autor) · Springer · Tapa Dura

Comprehensive Global Competence for World-Class Universities in China: Context, Concept, Model and Evaluation (Perspectives on Rethinking and Reforming Education) (en Inglés) - Jian Li

Libro Nuevo

$ 128.630

$ 257.250

Ahorras: $ 128.620

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 58 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 05 de Julio y el Miércoles 17 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Comprehensive Global Competence for World-Class Universities in China: Context, Concept, Model and Evaluation (Perspectives on Rethinking and Reforming Education) (en Inglés)"

This book proposes the new concept of “comprehensive global competence” in order to explore how to advocate, cultivate, and implement global competence at China’s higher education institutions. The concept essentially refers to an organizational, cross-cultural capacity involving students, faculty members, administrators, and staff in a multidimensional learning domain that values, shapes, and promotes global competitiveness at higher education institutions. Unlike the other literature available, which has largely approached defining global competence it from four perspectives: an adaptation–change mode, an input–output mode, a willingness–tolerance mode, and a learning–competence mode, this book draws on the theoretical framework put forward in “Dimensions of Learning” (Marzano, 1992) in order to explain the meaning, implications, and justification of the concept of comprehensive global competence. Specifically, Marzano’s Dimensions of Learning Model offers a comprehensive research-oriented framework on learning cognition and the learning process. With the help of this resource, the book discusses in detail the conceptual, practical, and strategic aspects of creating comprehensive global competence.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes