Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada consumer depth cameras for computer vision: research topics and applications (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
210
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 16.3 x 1.8 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN
1447146395
ISBN13
9781447146391

consumer depth cameras for computer vision: research topics and applications (en Inglés)

Andrea Fossati (Ilustrado por) · Juergen Gall (Ilustrado por) · Helmut Grabner (Ilustrado por) · Springer · Tapa Dura

consumer depth cameras for computer vision: research topics and applications (en Inglés) - Fossati, Andrea ; Gall, Juergen ; Grabner, Helmut

Libro Nuevo

$ 187.050

$ 259.790

Ahorras: $ 72.740

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 05 de Julio y el Miércoles 17 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "consumer depth cameras for computer vision: research topics and applications (en Inglés)"

The launch of Microsoft's Kinect, the first high-resolution depth-sensing camera for the consumer market, generated considerable excitement not only among computer gamers, but also within the global community of computer vision researchers.The potential of consumer depth cameras extends well beyond entertainment and gaming, to real-world commercial applications such virtual fitting rooms, training for athletes, and assistance for the elderly. This authoritative text/reference reviews the scope and impact of this rapidly growing field, describing the most promising Kinect-based research activities, discussing significant current challenges, and showcasing exciting applications.Topics and features: presents contributions from an international selection of preeminent authorities in their fields, from both academic and corporate research; addresses the classic problem of multi-view geometry of how to correlate images from different viewpoints to simultaneously estimate camera poses and world points; examines human pose estimation using video-rate depth images for gaming, motion capture, 3D human body scans, and hand pose recognition for sign language parsing; provides a review of approaches to various recognition problems, including category and instance learning of objects, and human activity recognition; with a Foreword by Dr. Jamie Shotton of Microsoft Research, Cambridge, UK.This broad-ranging overview is a must-read for researchers and graduate students of computer vision and robotics wishing to learn more about the state of the art of this increasingly "hot" topic.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes