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portada Contagious: Why Things Catch on () (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
6
ISBN13
9781442359376
Categorías

Contagious: Why Things Catch on () (en Inglés)

Jonah Berger (Autor) · Simon & Schuster Audio · Libro Físico

Contagious: Why Things Catch on () (en Inglés) - Jonah Berger

Libro Físico

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Reseña del libro "Contagious: Why Things Catch on () (en Inglés)"

Why do certain products and ideas go viral? Dynamic young Wharton professor Jonah Berger draws on his research to explain the six steps that make products or ideas contagious.Why do some products get more word of mouth than others? Why does some online content go viral? Word of mouth makes products, ideas, and behaviors catch on. It’s more influential than advertising and far more effective. Can you create word of mouth for your product or idea? According to Berger, you can. Whether you operate a neighborhood restaurant, a corporation with hundreds of employees, or are running for a local office for the first time, the steps that can help your product or idea become viral are the same. Contagious is filled with fascinating information drawn from Berger’s research. You will be surprised to learn, for example, just how little word of mouth is generated online versus elsewhere. Already praised by Dan Ariely and Dan Gilbert, and sold in nine countries, this book is a must-read for people who want their projects and ideas to succeed.
Jonah Berger
  (Autor)
Ver Página del Autor
Es profesor de marketing en la Wharton School de la Universidad de Pennsylvania, donde investiga sobre lo que trata en este libro: la influencia social y cómo los productos o ideas alcanzan el éxito.
Sus estudios se han publicado en revistas de psicología, marketing y economía, y se han referenciado en The New York Times, The Wall Street Journal, NPR, Science, Harvard Business Review, Sloan Management Review, Wired, Business Week, The Atlantic y The Economist, entre otras.
Berger ha sido galardonado con diversos premios, tanto por su erudición como por su labor académica.
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