Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Contemporary Entrepreneurship Issues in International Business: 1 (Emerging Issues in International Business and Global Strategy) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
302
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9789811228438

Contemporary Entrepreneurship Issues in International Business: 1 (Emerging Issues in International Business and Global Strategy) (en Inglés)

Pavlina Jasovska (Autor) · Wspc · Tapa Dura

Contemporary Entrepreneurship Issues in International Business: 1 (Emerging Issues in International Business and Global Strategy) (en Inglés) - Pavlina Jasovska

Libro Nuevo

$ 175.460

$ 243.690

Ahorras: $ 68.230

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Contemporary Entrepreneurship Issues in International Business: 1 (Emerging Issues in International Business and Global Strategy) (en Inglés)"

There has been significant interest in role of entrepreneurs and entrepreneurial activities in driving global economic growth and also in responding to changing social and environmental conditions that are affecting societies globally. The identification and capture of international opportunities itself represent an act of entrepreneurship by disrupting and making markets in foreign countries. Historically, international entrepreneurship literature has focused on the rapid and early internationalization of new ventures and start-ups. Yet, an increasing number of multinational enterprises (MNEs) are encouraging and developing corporate intrapreneurship, where managers promote innovation in products and processes. Moreover, we have witnessed entrepreneurs and their start-ups' activities solving social, cultural, and environmental challenges in foreign markets. This dedicated volume discusses these contemporary and emerging issues of entrepreneurship in International Business and is an essential read for entrepreneurs and researchers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes