Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Conversation Analysis and a Cultural-Historical Approach: Comparing Research Perspectives on Children's Storytellings (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
385
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 2.2 cm
Peso
0.63 kg.
ISBN13
9783031319402

Conversation Analysis and a Cultural-Historical Approach: Comparing Research Perspectives on Children's Storytellings (en Inglés)

Christina Davidson (Autor) · Anna Filipi (Autor) · Nikolay Veresov (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

Conversation Analysis and a Cultural-Historical Approach: Comparing Research Perspectives on Children's Storytellings (en Inglés) - Filipi, Anna ; Davidson, Christina ; Veresov, Nikolay

Libro Nuevo

$ 173.620

$ 315.670

Ahorras: $ 142.050

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Conversation Analysis and a Cultural-Historical Approach: Comparing Research Perspectives on Children's Storytellings (en Inglés)"

This book explores the distinct approaches of conversation analysis (CA) and cultural-historical theory to investigations of childhood storytelling with children aged 15 months to nine years. The authors draw on a rich set of data that depict children's interactions with parents, teachers and peers as they talk together after having read stories, as they recount their experiences, as they enact stories through play, and as they participate in school activities in science and in literacy tasks. The book demonstrates the matters that concern CA and cultural-historical theory and explore in what ways comparisons can work to inform research design to understand how far the boundaries of approaches can be stretched, and the challenges in attempting to do so. In this process the authors focus on adding to knowledge about children's rich interactional competencies and development as they tell stories, and on providing research-based evidence for parent, teacher and teacher educator practices.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes