Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Corporate Entrepreneurship and Innovation in Tourism and Hospitality: Global Post Covid-19 Recovery Strategies (Routledge Studies in Innovation, Organizations and Technology) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
376
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032593739
N° edición
1

Corporate Entrepreneurship and Innovation in Tourism and Hospitality: Global Post Covid-19 Recovery Strategies (Routledge Studies in Innovation, Organizations and Technology) (en Inglés)

Aguiar-Quintana Teresa,Day Jonathon,Álamo Vera Francisca Rosa (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Corporate Entrepreneurship and Innovation in Tourism and Hospitality: Global Post Covid-19 Recovery Strategies (Routledge Studies in Innovation, Organizations and Technology) (en Inglés) - Aguiar-Quintana Teresa,Day Jonathon,Álamo Vera Francisca Rosa

Libro Nuevo

$ 144.090

$ 288.180

Ahorras: $ 144.090

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Corporate Entrepreneurship and Innovation in Tourism and Hospitality: Global Post Covid-19 Recovery Strategies (Routledge Studies in Innovation, Organizations and Technology) (en Inglés)"

The dynamic characteristic of the tourism and hospitality industry under the influence of micro and macro environment factors requires future professionals to be equipped with appropriate skills and competencies to deal with such factors in real-life practices. In this book, scholars and industry experts analyse case studies related to real-world scenarios with the aim of expanding the body of knowledge, inspire future research and develop the field.The Editors have compiled a compelling set of case studies covering topics centred around corporate entrepreneurship, including innovation, marketing and digital marketing, crisis management, quality development, product development and sustainability with a particular emphasis on post Covid-19 recovery. The case studies included cover five regions, Europe, Africa, the Americas, Australia and Asia, offering enriching and diverse perspectives.This unique collection will be a valuable resource for scholars and upper-level students across corporate entrepreneurship and innovation as well as those researching and studying within the tourism and hospitality fields.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes