Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Corporate Responsibility, Sustainability and Markets: How Ethical Organisations and Consumers Shape Markets (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
255
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.9 cm
Peso
0.51 kg.
ISBN13
9783030796594

Corporate Responsibility, Sustainability and Markets: How Ethical Organisations and Consumers Shape Markets (en Inglés)

Cláudia Simões (Ilustrado por) · Alin Stancu (Ilustrado por) · Georgiana Grigore (Ilustrado por) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

Corporate Responsibility, Sustainability and Markets: How Ethical Organisations and Consumers Shape Markets (en Inglés) - Simões, Cláudia ; Stancu, Alin ; Grigore, Georgiana

Libro Nuevo

$ 198.060

$ 330.100

Ahorras: $ 132.040

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 21 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Corporate Responsibility, Sustainability and Markets: How Ethical Organisations and Consumers Shape Markets (en Inglés)"

This book explores the interaction between sustainability, corporate responsibility, consumers, and the market. It aims to discover if consumers are seeking out small, ethical, socially responsible firms to buy from rather than large corporations; if markets and organisations are supported by a new sensitivity to social responsibility and sustainability ideas; if the integration of corporate responsibility strategies and practices change how market sectors are assembled. Bringing together international case studies - including research on the Italian wine industry, German butchers, Spanish football, Polish marketing and the Portuguese financial sector - this book is valuable reading for scholars working on corporate social responsibility, sustainability, and good governance.Chapter 12 is available open access under a Creative Commons Attribution 4.0 International License via link.springer.com.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes